ارائه‌دهنده‌ی راهکارهای نرم‌ افزارهای حسابداری و مالی
ارائه‌دهنده‌ی راهکارهای نرم‌ افزارهای حسابداری و مالی

نرم افزار Store (جامع بازرگانی) کارما


این نرم افزار که شامل بازرگانی – دریافت و پرداخت یا خزانه ¬داری - حسابداری مالی - انبارداری و حسابداری انبار است، این نرم افزار برای فروشگاه ها ، شرکتهای بازرگانی ، تعاونی ها ، پخش ساده و شرکت های تولیدی کوچک بکار می رود.

امکانات نرم افزار جامع بازرگانی کارما 

این نرم افزار که شامل بازرگانی – دریافت و پرداخت یا خزانه ¬داری - حسابداری مالی - انبارداری و حسابداری انبار است، جهت  فروشگاه ها ، شرکتهای بازرگانی ، تعاونی ها ، پخش ساده و شرکت های تولیدی کوچک بکار می رود.

 

بخش بازرگانی:

o       تعریف اشخاص در قالب خریداران ، فروشندگان وبازاریابان با تخصیص درصدهای بازاریابی

o       تعریف ویژگیهای عمومی، اختصاصی ، بازرگانی وحسابداری کالا با امکان تخصیص خودکار کد به کالا

o       صدور فاکتور خرید و فروش همراه با در نظرگرفتن تخفیفات، هزینه ها، ارزش افزوده

o       صدور فاکتورخرید و فروش به قیمت جزء و کل

o       امکان صدور پیش فاکتور، حواله ضایعات،انتقال بین انبارها، صدور بن  و فروش اقساطی

o       امکان محاسبه سود براساس فاکتور فروش،  کالا، گروه کالا، گروه اشخاص و ...

o       گزارش مشتری بر اساس عملیات، خلاصه عملیات وریز عملیات

o       گزارش کلیه عملیات روزانه شامل فروش، صندوقو بانک

o       تعریف شعبه و دسترسی کاربران به شعبه، بانکو صندوق

o       امکان فروش به روش فروشگاهی، شرکتی

o       امکان چاپ اتیکت، بارکد برحسب موجودی کالا ومقدار خرید

o       تولید فایل مالیات بر ارزش افزوده و گزارشاتمربوطه

o       تهیه اعلامیه قیمت و حواله خروج از انباربرای شرکتهای پخش

o       ثبت فرمولاسیون تولید، تولید کالا و اخذگزارش قیمت تمام شده جهت مراکز تولیدی

o       گزارش میزان فروش، دریافتی، مطالباتبازاریابان و پورسانت هر کدام

 

خزانه داری و مالی:

o       امکان ثبت دریافت و پرداخت های مالی (نقدی،چک، چک پول، بن ،کارتی، اینترنتی)

o       گردش اسناد دریافتی و پرداختی (وصول چک،عودت، واگذاری به بانک، خرج چک، عودت از خرج چک)

o       امکان تعریف دسته چک، رأس گیری از چک ها وچاپ بر روی چک

 

حسابداری مالی :

o تعریف حسابهای کل و معین به دلخواه کاربر

o       صدور سند حسابداری اتوماتیک یا دستی توسطکاربر

o       کارتابل صدور سند جهت مدیریت اسناد صادرهطبق عملیات

o       تهیه گزارشات تراز حساب و گردش حساب

o       ارائه دفاتر کل و روزنامه طبق استاندارد

o       انواع گزارشات مدیریتی بصورت پلکانی، آبشاریانتخابی و ماتریسی

o       گزارش سود و زیان، بستن حسابهای موقت، صدورسند اختتامیه اتوماتیک

o       گزارش سند ماهیانه

 

انبار داری و حسابداری انبار:

o       امکان انبار گردانی، صدور تگ، گزارش مغایرتو صدور رسید/حواله مغایرت

o       قیمت گذاری کالا جهت تعیین موجودی ریالیبراساس میانگین/اول وارده، اولین صادره

o       امکان تعریف انبار و شعبات مختلف

o       امکان تهیه کاردکس تعدادی و ریالی کالا براساس میانگین ،آخرین خرید و FIFO

 

امکانات کلی :

o       امکان ایجاد و تغییر سال مالی

o       تعریف کاربر و تعیین سطح دسترسی

o       مانیتورینگ لحظه ای فعالیت کاربران

o       گزارش کلیه فعالیتهای انجام شده توسط کاربر

o       جستجو بر اساس کلیه جداول و اقلام اطلاعاتی

o       کارتابل جهت قطعی کردن عملیات

o       گزارش ساز جهت طراحی انواع گزارش توسط کاربر

o       تبدیل اطلاعات به فرمت های (Excel ، Word،Txt ، Html ، Xml)

 

نیازمندی اجرا : ویندوز 8.1/10/XP/7/8  با امکان اجرای تحت شبکه +MS SQL SERVER2000/2008/2012